sobota, 9 stycznia 2016

PODSUMOWANIE ROKU 2015

Witam kochani! :)
Długo się zbierałam, aby w końcu siąść i napisać wam kolejny post o niczym. To pierwszy post w roku 2016, ale nie będzie on wyjątkowy. 
W dzisiejszym poście chciałabym podsumować cały rok 2015, pominąwszy to, że bloga prowadziłam z większymi, lub mniejszymi przerwami, ale zawsze do Was wracałam co chyba jest najważniejsze :)
Nie mogę powiedzieć, że miony rok był kiepski, bo nie był, ale miewałam lepsze. 
Zaczęłam nowy etap w swoim życiu, jakim było zakończenie nauki w gimnazjum i wkroczenie w progi liceum. Strasznie żałuję, że musiałam opuścić moją drugą rodzinę jaką była gimnazjalna klasa, a przynajmniej kilka osób, z którymi na szczęście nadal utrzymuje kontakt. 
Przeżyłam jedne z moich najlepszych wakacji, gdzie odwiedziłam Chorwację oraz Włochy. Wakacje, które spędziłam z moją ciocią, wujkiem, kuzynem i dziewczyną kuzyna, które będę wspominać przez wiele lat. Był to najprzyjemniejszy czas jaki mogłam spędzić. Za co im strasznie dziękuję. 
I oczywiście sylwester, podsumowanie całego roku z najlepszymi osobami. Spędziłam go w gronie koleżanek i kolegów z byłej gimnazjalnej klasy. Odbyła się domówka u mnie w domu. Chociaż lekko ucierpiało moje mieszkanie to nic, warto było dla takich wspaniałych wspomnień jakie zostaną w naszej pamięci. 

NIE ŻAŁUJĘ:
- zżycia się z osobami z mojej byłej klasy,
- obecności na koncertach mojego idola,
- wymarzonych wakacji,
- uświadomienia sobie kto jest moim prawdziwym przyjacielem,
- dostania się do wymarzonego liceum.

MIEJSCA, KTÓRE UDAŁO MI SIĘ ODWIEDZIĆ PO RAZ PIERWSZY: 
- Chorwacja,
- Włochy,
- Reczkowe.

ZDJĘCIA Z 2015:





DZIĘKUJE ZA WSPANIAŁY WSPÓLNY ROK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Flickr Images

Popular Posts