piątek, 12 lutego 2016

MY VALENTINE'S MAKEUP

Witam kochani! :)
Znowu zostawiłam Was na dość długi okres czasu. No, ale niestety wyszło jak wyszło i nie mam jak się usprawiedliwić. Od dzisiaj zaczynam ferie, więc mam nadzieję, że pojawi się troszeczkę więcej postów, lecz nic nie obiecuje. 
Dzisiaj przychodzę do Was z nowością jeśli chodzi o mojego bloga. Nie wiem czy Wam się spodoba, ale jestem dobrej myśli. Mianowicie pragnę Wam przedstawić moją propozycje makijażu walentynkowego. 






Kosmetyki, których użyłam:

Baza: Rimmel Lasting Finish Primer

Podkład: Revlon Colorstsy [200 NUDE]
Puder: Bourjois Silk Edition [55 MIEL DORE GOLDEN HONEY]
Róż: Trio z Makeup Revolution
Baza pod cienie: Makeup Revolution Focus&Fix Eye Primer

Oczy: Makeup Revolution Redemption Palette Iconic 1

Sleek Rio Rio Limited Edition
Usta: Essence Blush My Lips [12]


Zapraszam do komentowania i czytania kolejnych postów!

1 komentarz:

  1. Bardzo fajnie że pokazałaś ten makijaż w formie filmiku, a nie tylko zdjęc :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://alexaytkanal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Popular Posts