niedziela, 15 marca 2015

Questions and Answers! #1

Witam kochani!
W dzisiejszym poście będę odpowiadała na kilka pytań. Zapraszam do czytania! :)


1. Lubisz podróżować? Jaka podróż najbardziej zapadła ci w pamięć?
Najlepiej wspominam wyjazd do Londynu. Były to warsztaty językowe ze szkoły. I było naprawdę super! Cały czas zwiedzaliśmy. A zatrzymaliśmy się u rodzin brytyjskich. Nasza była bardziej indyjska, niż brytyjska, ale było wspaniale.
Ale uwielbiam także nasze polskie morze. I to tam najchętniej wybieram się na wakacje :) 


2.Twoja ulubiona książka?
Nie mam jednej. Ale z pewnością mogę Wam polecić książkę Demi Lovato "Bądź swoją siłą 365 dni roku" oraz całą serie E.L. James "Pięćdziesiąt twarzy Greya". Ta druga jest dość specyficzna i nie każdemu przypadnie do gustu, natomiast serdecznie polecam.


3. Najbardziej żenująca chwila w twoim życiu?

Wiele było żenujących historii w moim życiu, jednak żadna nie nadaję się do opublikowania. :)

4. Czy teraz masz porządek w pokoju? 

Jasne, jak zawsze. ;)

5. Gdzie byłaś za granicą?

Słowacja, Grecja i Londyn :)

6. Czy za oknem dzieje się coś ciekawego? 

Aktualnie nic. Lecz czasami można zobaczyć zaskakujące rzeczy, typu paląca młodzież czy podpalony kontener, hahah :)

7. Facebook czy youtube?

To bardzo trudne pytanie. W ostatnim czasie każdą wolną chwile spędzam na oglądaniu różnych filmików. Polecam Wam Karoline, Paule, Zuzie, ReZiego i Jasia. Natomiast facebook to najlepsza strona do komunikowania się ze znajomymi. Ostatecznie wygrywa youtube. 

8. Jak masz na drugie imię?
Karolina - tak jak moja mama na trzecie imię. Strasznie jej się podobało to imię, natomiast ja myślę, że jest przereklamowane. 


9. Na jaki kolor lubisz malować paznokcie?

Jako, że do szkoły nie mogę mieć pomalowanych paznokci, to na co dzień mam tylko odżywkę Eveline 8w1. Jednak kiedy nadarzy się okazja z chęcią maluje na mocny czerwień lub róż. 

10. Co skłoniło cię do założenia bloga?
Cóż.. to był impuls. Po prostu postanowiłam założyć. Wcześniej miałam nie jednego bloga, z opowiadaniami, opisami, "pamiętnik", skończyło się na tym. Co prawda 'troszeczkę' go zaniedbuje, ale wracam co jakiś czas i pisze dla własnej przyjemności. Ten blog jest chyba najbardziej urozmaicony. :)




Przepraszam Was za tak krótkiego i mało kreatywnego posta. Jednak nie mam pomysłów, a moja kreatywność lekko spadła. Postaram się nadrobić, ale nie obiecuje, bo wiecie jak bywa z moim pojawianiem się na blogu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Flickr Images

Popular Posts