niedziela, 1 maja 2016

TAG | KOCHAM WIOSNĘ

Witam kochani! 
Jako, że już od dwóch miesięcy gości u nas wiosna, a małymi krokami zbliża się lato chciałam zdążyć odpowiedzieć na kilka pytań. Zatem zapraszam Was do tagu: kocham wiosnę! 

1. Ulubiony lakier do paznokci?

U mnie kolor nie ma znaczenia, rimmel to jet coś co kocham. Czekam tylko na promocje w rossmannie na lakiery, aby zapatrzyć się w letnie kolory. Nie są tanie, nie są drogie, cena to około 13 zł, ale naprawdę warto, u mnie trzymają się około tygodnia. 



2. Ulubiony kolor szminki na wiosnę?

Wiosna to pora, gdzie nie mam swojej ulubionej szminki czy pomadki, staram się używać różnych kolorów, zależy od stylizacji, nastroju czy pogody. Stawiam jednak na odcienie nude lub czerwień. Serdecznie polecam Wam kredki z lovely, nie trzymają się za długo, ale czego można oczekiwać od kredki za 8 złoty. 

3. Ulubiona wiosenna sukienka?

Tutaj niestety Wam nic nie pokaże, gdyż po prostu nie chodzę w sukienkach :)

4. Jaki jest twój ulubiony kwiat na wiosnę?

Konwalie, konwalie i jeszcze raz konwalie. Wiosna to pora, gdzie zaczynam chodzić na działkę, i wygrzewać na słoneczku (oczywiście w bluzie), a widok i zapach konwalii to idealne dopełnienie udanej majówki. 


5. Ulubiony wiosenny dodatek?

Okulary z sinsay'a to prawdziwy hit. Kupiłam je w wakacje 2015, za cenę około 20 złoty. Świetnie przyciemniają i umożliwiają spoglądanie na słońce.


6. Które wiosenne trendy podobają ci się najbardziej?

Trend, który zawładnął większością dziewczyn, który naprawdę bardzo mi się podoba to kurtka typu bomber. Podobają mi się nie powiem, że nie, ale na kimś. 
Miałam wielkie oczekiwania co do te kurtki. Pojechałam do stradivariusa, wzięłam mój rozmiar i mierzę. To co ujrzałam w lustrze naprawdę mnie zawiodło, ale nie winie za to kurtki, wiem jak wyglądam, i wiem, że nie we wszystkim mi ładnie :)


7. Ulubione perfumy na wiosnę?

Perfumy Pumy to naprawdę "sztosik". Zniewalający zapach, wydajne i cena super. 


8. Co ci się kojarzy z wiosną?

Na pewno moje urodziny, które są 14 kwietnia. egzaminy gimnazjalne, majówka, matury, dni mojego miasta. Jest wiele wspaniałych wydarzeń, które mają okazję odbywać się wiosną. 



3 komentarze:

  1. Też bardzo lubie wiosnę ;)
    Z kurtek na wiosne ładnie wyglądają te czarne skórzane ;)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag. Również lubię te perfumy ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny tag ;)

    nowy post, zapraszam :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Popular Posts