sobota, 9 grudnia 2017

CHRISTMAS TAG | 2017

Witajcie kochani! 
Po dłuugiej przerwie przychodzę do Was z postem. Mamy początek grudnia i już wielkimi krokami zbliżają się święta. Z tej okazji przygotowałam dla Was christmas tag. W tym świątecznym nastroju zapraszam Was do czytania. 


1. Ulubione filmy wprowadzające w świąteczny nastrój?
Może niekoniecznie film, ale ostatnimi czasy zakochałam się w bajce pt.: "Kraina lodu". Nie widziałam lepsze bajki, która wprowadzi w ten świąteczny nastrój. Olaf oczywiście skradł moje serce.

Filmami, które skradły moje serce są wszystkie części "Listy do M". Oczywiście byłam już w kinie na trzeciej części i śmiało mogę stwierdzić, że jest tak samo wspaniała jak poprzednie. Można się pośmiać, popłakać i jest motyw świąteczny. 

2. Ulubione kolędy i świąteczne piosenki?
Wham - Last Christmas
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
Majka Jeżowska - Kochany Panie Mikołaju
Golec Orkiestra - Oj, Maluśki, Maluśki

3. Którą świąteczną tradycję lubisz najbardziej?
Nie mam ulubionej tradycji. 

4. Kto w Twoim domu robi dekoracje, a kto ubiera choinkę?
Dekoracją jak i ubieraniem choinki zajmuję się ja, z małą pomocą mojej mamy. Uwielbiam to robić!

5. Czy wysyłasz świąteczne kartki z życzeniami?
Niestety nie. Nadeszła era smartfonów i internetu. Życzenia wysyłam poprzez smsy lub messengera. 

6. Jak wygląda wigilijny wieczór - w dużym gronie czy kameralnie?
Zdecydowanie w dużym gronie. Zaczynając od tego, że jestem na dwóch wigiliach. Najpierw u mojej babci, gdzie jest rodzina od strony mojego taty, skończywszy na wigilii u mojej cioci, czyli siostry mojej mamy.

7. Ulubione wigilijne danie, czy próbujesz wszystkich potraw?
Oczywiście nie może to być inne danie niż pierogi. 
Staram się próbować wszystkich dań, ponieważ podobno przynosi to szczęście. PS. Jakoś jeszcze się go nie doczekałam ;)

8. Otwierasz prezenty w wigilie czy w świąteczny poranek?
Otwieramy w wigilie zaraz po zjedzonej kolacji. 

9. Najfajniejszy prezent w życiu?
Każdy prezent cieszy, ponieważ liczy się gest. Zazwyczaj podpowiadam co pragnęłabym dostać i marzenia się spełniają ;)

10. Jak spędzasz czas po wigilii?
Wraz z rodziną siedzimy przy wigilijnym stole rozmawiamy, śpiewamy kolędy i zajadamy się "resztkami" z wigilii. 




3 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam dekorować i ubierasz choinkę, ale zwykle robimy to wszyscy razem :) Takich hitów świątecznych nie mogło to zabraknąć :) Również uwielbiam ''LISTY DO M'' u muszę koniecznie wybrać się na 3 część - odkładam to od 2 tygodni ehh :D

    Miłego dnia :) ! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło się czytało jeszcze przy muzyce z playlisty :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Robienie świątecznych dekoracji i wypieków jest super, ale czasami jest taka gonitwa i pęd, że nie ma na to czasu, albo nie sprawia to takiej przyjemności, bo człowiek zmęczony :(

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Popular Posts