niedziela, 20 sierpnia 2017

UWIĘZIONE | NATASHA PRESTON

Witajcie kochani!
W tą nudną wakacyjną niedzielę, przychodzę do Was z postem zachęcającym do przeczytania książki jaką jest "Uwięzione" autorki N. Preston. 
Książka wzbudziła we mnie wiele emocji oraz nie pozwoliła usnąć dopóki całej nie skończyłam. Zaledwie 400 stron w jedną noc to nie tak dużo, było warto.

"Uwięzione" opowiada o nastoletnie dziewczynie Summer(ale nie tylko), która udaje się na imprezę, na którą nigdy nie dociera.
Lewis, jej chłopak, nie może sobie wybaczyć, że nie było go przy niej.
W jednej chwili szczęśliwa, i pełna energii nastolatka traci wspaniałego chłopaka i kochającą rodzinę. 
Trafia w miejsce, z którego nie ma ucieczki, a jej dawne życie odchodzi w niepamięć. Od tej pory nie będzie już sobą. Staje się nową osobą, z nowym imieniem, które symbolizuje jedne z rodzai kwiatów. 
Wraz z trzema innymi dziewczynami będzie musiała znosić życie w zamknięciu, codzienny strach, ból i.. Co może czekać tą młodą i dotychczas zawsze uśmiechniętą szesnastolatkę?

Przeczytaj tę książkę, a nigdy już nie będziesz chciała dostawać kwiatów.


Zapraszam do komentowania oraz obserwowania!☺

6 komentarzy:

  1. Opis bardzo zachęca do przeczytania :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej książce, ale Twój opis tak mnie zachęcił, że chyba zaraz ją zamówię. Jestem cholernie ciekawa co się wydarzy!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/08/makarska-chorwacja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęciłaś mnie do tej lektury, muszę się w nią nabyć :)

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra zachwyca się tą książką.
    Ja chyba wolę zupełnie inny typ literatury :D.

    Zapraszam
    http://www.amlodzinska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, więc dzięki za informację! :-)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Popular Posts