poniedziałek, 9 listopada 2015

COMMON WHITE GIRL

Witam kochani :)
W ostatnim czasie jak zdążyliście zauważyć dodaję strasznie dużo tagów. Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza i z chęcią czytacie kolejne posty.

1. Ile czasu zajmuję ci się przygotowanie rano?
Jak na dziewczynę, która bez makijażu nie wyjdzie z domu, to zajmuję mi to od 20 do 30 minut, w porywach do 40. W zależności czy piję kawę, bądź herbatę, i czy jem śniadanie.




2. Ile zdjęć dziennie robisz?
Mało, bardzo mało. Czasami w szkole jakieś selfie z koleżankami, lub kiedy nie mam czego dodać na instagrama. No i codzienne relacje na snapchat'cie.

3. Ile masz zdjęć i obserwatorów na instagramie?
Bardzo malutko. 58 zdjęć, oraz 182 obserwujących.
Jeżeli ma cię ochotę możecie zajrzeć i zaobserwować squaredxx.

4. Czy nosisz tą samą rzecz po kilka razy?
Oczywiście, że tak. Nie potrafię zrozumieć kupowania rzeczy 'na raz'. Jest to wyrzucanie pieniędzy w błoto.




5. Czy jesteś rasistką?
Nie, nie jestem rasistką.

6. Czy kiedykolwiek powiedziałaś 'OMG' lub 'LOL' na głos?
Zdarzyło się, ale raczej tak w żartach, niż na poważnie.

7. Instagram, twitter, czy tumblr?
Zdecydowanie tumblr.




8. Jak spędzasz większość czasu?
Nie będzie dziwne to, że nastolatka XXI wieku spędza najwięcej czasu w internecie.

9. Ulubieni blogerzy/youtuberzy?
Blogerkę obserwuję i śledzę tylko jedną, i pewnie nie zdziwi Was fakt, iż jest do Maffashion.
Youtuberów oglądam wiele jednymi z moich ulubionych są Banshee, Karolina Stylizacje i DG, Rezi, JDabrowsky, Yoczook, Olga z kanału Wobecobiektywu, Olciiak, Zmiano, Abstrachuje, Aliss, Serafin i RLM.

10. Jak często malujesz paznokcie?
Jeżeli używam moich ulubionych lakierów z Rimmela to co około 4/5 dni.




11. Czy jesteś zakupoholiczką?
Bardzo często słyszę takie wyrażenie skierowane w moją stronę.

12. Masz dużo ubrań?
Myślę, że nie jest ich, aż tak dużo.

13. Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem go?
Zdarza mi się, nie powiem, że nie.

14. Masz makijaż codziennie?
Tak. Chyba, że nie wychodzę z domu, lub jestem chora.




15. Jaka jest twoja średnia w szkole?
Nigdy moja średnia nie spadła poniżej 4,0. Niestety w tym roku zaczęłam liceum, i boję się, że może się to zmienić.




Zapraszam do komentowania i czytania kolejnych postów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Flickr Images

Popular Posts