poniedziałek, 14 sierpnia 2017

DUBROVNIK | CROATIA

Witajcie kochani!
Przepraszam Was za moją ponad dwutygodniową nieobecność, ale dzisiejszy post pisze do Was ze słonecznej Chorwacji. Wspaniała pogoda, słodkie owoce i morze dookoła mnie. Czego chcieć więcej?
Chorwacja to kraj, w którym pojawiam się już trzeci raz z rzędu, i co rok podoba mi się jeszcze bardziej. 
W tym roku wraz ciocią, wujkiem, kuzynem oraz jego dziewczyną pomieszkujemy w miejscowości Orebić, około 1300km od naszych mieszkań w Polsce. 
Jednakże dzisiaj nie będę Wam pokazywać tego malowniczego miasteczka. 
Dzisiaj chciałabym się pochwalić zdjęciami zrobionymi na wycieczce do Dubrovnika. 
Mam nadzieję, że chociaż w połowie przekaże Wam ten cudowny klimat.
Zapraszam do oglądania! :)




Dubrovnik nie na darmo zwany jest "perłą Adriatyku". Prawie wszystkie zabytki skupiają się wewnątrz niewielkiego powierzchniowo starego miasta, ale jest ich tak dużo, że nie sposób zobaczyć wszystkiego w jeden dzień. Dzień jednak na pewno wystarczy, aby przekonać się, że warto tu wrócić. 



Zapraszam do komentowania oraz obserwowania :)

8 komentarzy:

  1. Mnie Chorwacja już się troszkę przejadła, ale nie zaprzeczam, że jest niesamowicie piękna ;)
    A urok perły Adriatyku świetnie widoczny jest na zdjęciach - nic dodać, nic ująć.

    Zapraszamy - LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsce!
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabytki Dubrovnika znam choćby z projektu, który musiałam zrobić na geografię o tym miejscu :)
    Piękne zdjęcia, malownicza kraina.
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany Dubrovnik! <3 uwielbiam... Byłam tam raz i może 2 razy przejazdem do Czarnogóry. Jest piękny. Drugim ulubionym, podobnym miastem jest Kotor.

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Popular Posts