sobota, 24 października 2015

TAG | MOJE SEKRETY

Witam kochani :)
Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem Moje Sekrety. Myślę, że dzięki temu postowi dowiecie się trochę więcej o mnie. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zachęcam do komentowania i czytania kolejnych postów.


1. Jestem osobą, która uważa, że każdy zasługuje na drugą szanse.



2. Kiedy jestem sama w domu śpiewam na cały głos :)


3. Nie mam najlepszej przyjaciółki.



4. Chciałabym mieszkać nad morzem, w Warszawie lub Opolu.


5. Cieszę się z każdego komentarza na blogu.

6. Marzę o pokoju całym w bieli. 


7. Zawsze, gdy wracam do domu (nie ważne czy jest godzina 12 popołudniu czy w nocy) rozmawiam z kimś przez telefon.



8. Nie akceptuje swojego ciała, ale staram się to zmienić.



9. Jestem strasznie leniwa.


10. Uwielbiam podróżować.



11. Otacza mnie mnóstwo ludzi, mimo to momentami czuję się samotna. 



12. Moim idolem jest Dawid Kwiatkowski, ale słucham głównie rapu.



13. Jestem bardzo wrażliwa


14. Stresuję się z byle powodu.



15. Nigdy nie oglądałam Titanica.



16. Bardzo szybko przywiązuje się do ludzi.



17. W zerówce kochałam się w 9 chłopakach na raz :')


18. Zdarzyło mi się zapalić.



19. Nie lubię chodzić w spiętych włosach.



20. Jestem zakupoholiczką.



21. Boję się wszelkiego rodzaju owadów.  


22. Nienawidzę fałszywości.



23. Marzę o tatuażu.



24. Chciałabym dodawać filmiki na bloga, ale nie umiem nagrywać :D


25. Najważniejszą osobą w moim życiu jest moja mama ♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Flickr Images

Popular Posts