niedziela, 4 października 2015

Marušići - Chorwacja

Witam kochani :)
Sezon wyjazdów już za nami. Wakacje daleko za pasem. W tym roku większość polaków kierowała się nas nasze polskie morze - Bałtyk. Już na początku roku miejsc w hotelach nie było. Warto dlatego zdecydować się na wakacje za granicą, które ja w tym roku wybrałam. 


Chorwacja.. Naprawdę piękne miejsce. Można dużo pisać o tym jak wiele turystów przyjeżdża, aby zwiedzić ten wspaniały kraj. Chorwacja jest dla mnie jednolita. Kolory są stonowane, ale jednocześnie wyraziste i soczyste, bardzo radosne. Chorwacja jest niezwykłym, bardzo pozytywnym miastem, które ma w sobie dużo pozytywnej energii. Nie wyobrażam sobie, że ktoś mógłby po powrocie z Chorwacji powiedzieć "Byłem, widziałem, ale nic specjalnego". Byłabym w szoku.. 

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa i pochodzą z początku sierpnia.
Zapraszam do komentowani i czytania kolejnych postów
!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Flickr Images

Popular Posts