środa, 14 października 2015

Ulubieńcy września

Witam kochani! :)
Miesiąc wrzesień już za nami, a wraz z nim przychodzę z nowym postem o moich ulubieńcach. Bez zbędnych komentarzy przejdźmy od razy do głównego tematu postu. 




Podkład Miss Sporty, So matte, Perfect stay
Zapewnia nieskazitelną i zdrowo wyglądającą cerę. Zapewnia matowy efekt i utrzymuje się około 10 godzin. Nie zatyka porów, nie ściera się i nie brudzi ubrań. Do zakupu przyciąga nas również cena, bo jest to około 15 zł. 


Korektor Maybelline, Affinitone
Nadaje się perfekcyjnie pod oczy, gdyż zawiera w sobie pigmenty kryjące. Nie zatyka porów, i idealnie maskuje cienie pod oczami. Cena to około 20 złotych. 
Kredka do brwi Essence Eyebrow Desinger
Kredka dostępna w trzech różnych kolorach, ja posiadam w odcieniu 'CIEMNY BRĄZ' i sprawdza się świetnie. Posiada także grzebyczek, który pozwala uzyskać doskonały efekt brwi. Cena to około 7 złotych.

Pisak do ust z balsamem, Revlon, Just Bitten Lipstain
To szminka w postaci pisaka do ust. Złożony z dwóch części - flamastra i balsamu. Idealnie nawilża usta i dodaje blasku. Jest niemalże niewyczuwalny na ustach, gdyż został stworzony na bazie wody. Udało mi się go zdobyć za niecałe 4 złoty, na stronie cocolita.pl 

Tusz do rzęs, Loreal, Lash Architect False Efect Mascara 
Zwiększa objętość rzęs, oraz widocznie pogrubia. Szczoteczka wygładza i idealnie rozczesuje rzęsy. Nie osypuje się i nie rozmazuje, co jest wielkim plusem. Dorwałam go na przecenie za około 30 złotych. 




Zapraszam do komentowania i czytanie kolejnych postów :)

9 komentarzy:

  1. Też ostatnio przymierzam się do kupienia tego korektora :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajni ulubieńcy ! :)
    wpadnij do mnie, jak Ci się spodoba może zaobserwuj? :)
    melkamorelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rzeczy!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  4. Tusz do rzęs to mistrzostwo! :))

    pozdrawiam!
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem u ciebie pierwszy raz i muszę przyznac, że podoba mi się wygląd twojego bloga, aczkolwiek mam zastrzeżenia do twojego opisu o Tobie. Najpierw napisałaś o sobie w trzeciej osobie, a później w pierwszej, a powinnaś się zdecydowac, albo na to, albo na to. W dodatku jest tam błąd nie '' z moim '', a '' z moich ''.
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ukochany podkład! Akurat mi się kończy! :c
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy tusz do rzęs się przyda :) Dzięki!
    Pozdrawiam :>

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images

Popular Posts